Napsa hea koht
Sellisel täikal, kus kohad pole paika pandud, napsavad varasemad tulijad ja kogenumad olijad paremad platsid. Kogu täika kohta infot - kuidas rahvas liigub, mida küsitakse, nii tead end valmis panna ja sätid oma müügilaua just sinna, kus rahvast liigub.
Säti ahvatlev väljapanek
Inimesi, kes viitsivad mingis tolmuses hunnikus tuhlata on tunduvalt vähem kui neid, kes kenasti väja pandud, puhta asja ostaksid, pea seda seda meeles. Puhasta asjad ja säti need ahvatlevaks väljapanekuks. Ära kuhja asju üksteise otsa, vaid jäta piisavalt ruumi. Arvesta, et inimesed tahavad asju oma käega katsuda ja rõivad jms ka proovida!
Pane välja pilgupüüdja
Olgu see siis mõni ekstrakaunis riietusese või mööblitükk või hoopis mingi veidra väljanäegemisega aksessuaar - see tõmbab ostja sinu müügilaua juurde.
Pane paika hinnapiir
Täika ongi kauplemiseks, aga pane paika enda jaoks piir, millest allapoole sa ei lähe, samuti arvesta välja, millal omadega nö plussi jõuad (kui arvad teenistusest maha näiteks müügiplatsi hinna ja muud kulutused).
Hinnastamise kõige olulisem kavalus
Las klient ütleb kõigepealt oma hinna! Tihti võib see olla isegi suurem, kui sa ise oleks küsinud. Võid kaaluda ka nt 3 eset ühe hinnaga või mõnd muud tavalist müügitrikki.
Räägi inimesega
Vanakraamiturul kaupleja peab olema hea suhtleja. Ole sõbralik, ent mitte pealetükkiv, ära unusta naeratust (ka siis, kui ostja viriseb või on pahas tujus) ja räägi temaga: tihti vajab ta vaid kinnitust, et see, mida ta osta plaanib, on tõesti õige otsus. Hoolitse, et sul oleks alati vahetusraha tagasi anda ja pakkematerjali, kuhu ostu pakkida. Nii võid olla kindel, et ostja teeb plaanitust enam sisseoste ning soovitab ka sõpradel sinu kaubaletti kiigata!